"הלחץ על ארצות הברית לא יועיל, פולארד ישוחרר כשהשכל הישר יגבר"

אבי יעקב No Comments on "הלחץ על ארצות הברית לא יועיל, פולארד ישוחרר כשהשכל הישר יגבר"
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

השר לשעבר דן מרידור התארח בתוכנית יומן הצהריים של קול חי בהגשת משה גלסנר ודיבר על האזנות הסתר שעשתה ארצות הברית לישראל ויירוט דואר אלקטרוני לראש הממשלה לשכעבר אולמרט ושר הביטחון לשעבר אהוד ברק.

"אני לא מופתע מהעניין" פתח ואמר מרידור שכיהן כשר הממונה על המודיעין ויודע דבר או שניים בנושא. "העולם של התקשורת הדיגיטלית הוא עולם של סייבר. יש שדה ענק שנאבקים בו גורמים כלכליים, צבאיים ועוד. אמנם אין כאן הרוגים" הטעים מרידור "אבל המאבק הוא קשה. יש יכולות להגיע למקומות כאלו ואנו יודעים שצריך להיזהר מאוד, לא יודעים ממי, אבל ברור שצריך להיזהר".

לגבי שחרור פולארד אמר מרידור כי "השכל הישר והלב האנושי אמור לשחרר אותו מזמן. אני לא סבור שזה יעזור כעת". במענה לשאלת המראיין האם כדאי לנצל את את הדבר למנוף לחץ על ממשלת ארצות הברית הוא ענה "חד משמעית לא. אנו עם ארה"ב בשיתוף פעולה אינטימי שמתהדק משנה לשנה, בכל תחום ועניין, אנחנו חכמים וחזקים אבל לבד אנו לא מסוגלים. צריך לשמר את הברית ולא לריב"

עוד אמר מרידור כי "בעולם שיש בו יכולות כל כך משמעותיות כל אדם או מדינה או חברה צריכה לקבוע את הכללים". הוא המליץ לפעול במישור הבינלאומי על מנת לקבע כללים.

האזינו למשה גלסנר משוחח עם דן מרידור



0 תגובות